Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uit uw bericht dat uw retourzending niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Retourzendingen naar een antwoordnummer zijn niet altijd te volgen via postnl.nl omdat die een ander distributieproces hebben. Er wordt geen individuele afleverscan gegeven want zendingen worden gezamenlijk bezorgd. U heeft de zending gratis verstuurd, dit betekent dat de ontvanger verantwoordelijk blijft. Als de zending niet is bezorgd, kan Zalando als betalende opdrachtgever zelf PostNL vragen om een onderzoek.
Daarom kunt u het beste het bedrijf benaderen en vertellen wanneer u de zending teruggestuurd heeft vanwege de retourtermijn. Voor het mogelijke onderzoek, raad ik aan het verzendbewijs met de barcode goed te bewaren, daar staat ook de datum op. Een verzendbewijs wordt éénmalig verstrekt. Wij kunnen u dus geen nieuw verzendbewijs sturen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice