Klacht: Verzonden verzekerd pakket naar Frankrijk is niet aangekomen

BRUTTES op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 22 december een pakket verstuurd naar familie in Frankrijk . Ik heb het voor de zekerheid wel verzekerd. Zal me benieuwen of ik de spullen vergoed krijg.
Het pakket heeft tot op heden zijn bestemming niet bereikt en we zijn al bijna een maand verder. Ik kan niet traceren waar het pakket is
Postnl levert een slechte klantenservice. Waardeloos om op een site tegen een computer chatten die je van het kastje naar de muur stuurt. Konden zeker de klachten niet telefonisch aan. Lekker makkelijk Post nl. Dit isook de laatste keer dat ik iets met postnl vertuur En hoe nu verder.
Ik heb geen idee

Gewenste Oplossing:

Pakket traceren en alsnog afleveren of het verzekerd bedrag uitbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2022 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat een door u verzonden pakket nog niet is aangekomen in Frankrijk. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt en bied u dan ook mijn excuses aan.

Zoals telefonisch besproken heb ik een formulier verzonden per e-mail. Graag ontvangen wij deze ingevuld van u retour om het onderzoek op te kunnen starten. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door BRUTTES