Klacht: Verzetten levering

Irenne op 02 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag bij Bol.com een ventilator besteld met als extra service dat de ventilator vanavond nog werd bezorgd. Daar is extra voor betaald.
In eerste instantie verliep het proces goed. Bol.com had de ventilator op tijd verzonden en aangeboden bij PostNL. Ik ontving ook een code plus tijdstip van de levering.
Helaas kregen ik vanavond een bericht van PostNL dat de levering is uitgesteld naar morgen, terwijl ik heel bewust heb gekozen voor de levering vandaag en daarvoor ook heb betaald.
Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met Bol.com en die berichtte mij dat zij ook bekend zijn met de verplaatsing van de levering.
Post.NL heeft niet geleverd en beslistte eigenhandig dat de levering maar werd uitgesteld en verplaatst naar morgen.

Gewenste Oplossing:

Als PostNL excuses aanbiedt en Bol.com afscheid neemt van de dienstverlening door Bol.com.
Ook zou ik het zeer prettig vinden als PostNL in een zeer slecht daglicht werd geplaatst als onbetrouwbaar en een bedrijf die hun afspraken niet nakomen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2018 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van den Hengel,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Zeker wanneer u extra heeft betaald om het pakket dezelfde avond nog te laten bezorgen. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten op tijd te leveren. Helaas heeft u de barcode niet meegezonden, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels in huis heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Voor wat betreft de extra kosten adviseer ik u tevens om contact op te nemen met de afzender. Als er niet aan de levertermijn is voldaan dan kan die bij ons een klacht indienen. De reden hiervan is dat de afzender onze opdrachtgever is voor het versturen van het pakket.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Irenne

Heeft op 02 augustus 2018 om 21:58 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Zoals gebruikelijk legt PostNL de bal weer bij de ander en nemen zij niet hun verantwoordelijkheid. Er is geen uitleg gegeven over de reden waarom zij de levering hebben verschoven naar de volgende dag.

Alle klachten die gemeld zijn door