Mijn Klacht:
Vandaag bij Bol.com een ventilator besteld met als extra service dat de ventilator vanavond nog werd bezorgd. Daar is extra voor betaald.
In eerste instantie verliep het proces goed. Bol.com had de ventilator op tijd verzonden en aangeboden bij PostNL. Ik ontving ook een code plus tijdstip van de levering.
Helaas kregen ik vanavond een bericht van PostNL dat de levering is uitgesteld naar morgen, terwijl ik heel bewust heb gekozen voor de levering vandaag en daarvoor ook heb betaald.
Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met Bol.com en die berichtte mij dat zij ook bekend zijn met de verplaatsing van de levering.
Post.NL heeft niet geleverd en beslistte eigenhandig dat de levering maar werd uitgesteld en verplaatst naar morgen.
Gewenste Oplossing:
Als PostNL excuses aanbiedt en Bol.com afscheid neemt van de dienstverlening door Bol.com.
Ook zou ik het zeer prettig vinden als PostNL in een zeer slecht daglicht werd geplaatst als onbetrouwbaar en een bedrijf die hun afspraken niet nakomen.
