Mijn Klacht:
Ik ben sinds enkele maanden verhuisd. Sindsdien is het hopeloos met zendingen buiten EU. De inklaringskosten facturen bereiken mij niet, want postcode kloppen niet. Ook verschrijvingen in adres en mijn naam – vreselijk. Op de labels staat duidelijk de juiste postcodes. POSTNL tovert postcodes uit de hoge hoed, die überhaupt niet bestaan. Daarna eindeloos aan de chat met een dame E, die het niet begrijpt of doet alsof. Of ze kan het niet vinden, of ze zegt dat mijn adres klopt, Nou mijn adres klopt wel, maar niet de inklaringsfacturen. Er worden postcodes te voorschijn getoverd die niet bestaan. POSTNL begrijpt niet dat als Postcode en huisnummer niet kloppen. de facturen mij niet gaan bereiken, noch via app, noch post. Ik heb de meest voorkomende naam in Nederland en of de factuur is mijn naam verworden tot iets alsof iemand dronken over het toetsenbord is gevallen, Ook bij mijn huisnummer staat een deel van de woonplaats en de postcode lijkt niets in de verte op die van mij. De postcode is überhaupt niet bestaand. Hoe kan dit voor een post bedrijf?. Waar gaat het bij jullie mis?. Even los van het feit dat de dame aan de chat mij voor postadres verwijst naar DaanBot, terwijl deze alleen optie bellen of chatten kent. Nemen jullie mij nou in de maling?,. Een pakket is teruggestuurd en beschadigd bij de verzender terug gekomen. De tweede zending is goddank wel bezorgd omdat het 4 lettercode wel klopte (maar de 2 letters in de postcode niet). Talloze keren bellen met helpdesk wij kunnen u niet helpen U moet afwachten…,
Gewenste Oplossing:
1. Geef mij een verklaring waarom inklaring zo gruwelijk mis gaat. Ik kan dan aan de voorkant maatregelen treffen. Nu lijkt het erop of iemand dronken gegevens zit in te voeren dan wel niet kan lezen. Ik kan de labels wel lezen - waarom jullie niet en wat doen jullie eraan om dit te voorkomen??
2. Jullie klachtenprocedure deugt niet,. Jullie kunnen wel een klacht laten stuklopen bij een of andere chatdame of telefoonlijn, maar ik heb totaal niet het idee dat ook maar iets van mijn klacht wordt begrepen. Ik voel me dan ook niet serieus genomen.
iK WIL POSTNL LATEN ZIEN WAT VOOR STUITENDE BRODDELFACTUREN MEN OPSTELT,