Klacht: verkeerd bezorgd

klasieneke op 08 juni 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag kwam buurvrouw waar ik helemaal niet goed mee omgaat
bij mij aan de deur met 3 kleine smalle brievenbus pakjes die voor mij waren bestemd
en bij haar in de brievenbus waren beland
Dit was erg vriendelijk en anders was ik dus gewoon mijn pakjes voorgoed kwijt geweest
Dit vind ik ontzettend slordig van de postbode !
Dit wou ik even aan u kwijt
misschien zijn er meer klachten in deze buurt van bewoners en dan kunt u uw maatregels erop afstemmen , m vr gr
Ellen Moerman
Oranjelaan 20
3135 ZP
Vlaardingen
06-46385658

Gewenste Oplossing:

Goed je werk doen
ik zie ze ook regelmatig hier in de buurt met hun
telefoontje 'spelen' onder het bezorgen
Op je werk ben je met je werk bezig
zeg je mensen gedag onderweg........ook belangrijk
je kunt niet met 2 dingen tegelijk bezig zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juni 2015 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Moerman,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website en de e-mail die u heeft gezonden met aanvullende informatie. Het spijt mij heel erg dat de bezorging op uw adres niet correct verloopt en dat uw pakjes op een ander adres zijn bezorgd. Mijn excuses hiervoor.

Om de bezorging te verbeteren heb ik hiervan melding gemaakt voor u. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het betreffende bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorgers. U zou spoedig moeten merken dat het weer beter zal gaan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door