Klacht: Verkeerd bezorg adres

@eva op 12 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb aangegeven dat ik het pakket op een aflever punt wil ophalen, door een fout van PostNL wordt het pakket nu wel naar mijn huis adres afgeleverd. PostNL weigert enige medewerking omtrent het pakket wel op een aflever punt af te geven en zegt dat als ik niet thuis ben dan een briefje ontvang waarmee ik de datum en aflever plaats kan veranderen. Dit zou geen probleem zijn als ze niet de hele buurt afgaan om het pakket toch steeds ergens bij de buren af te kunnen geven. Ook dit kan niet veranderd worden door post NL en zeggen als ik daar om vraag dat de verzender dan maar aan had moeten geven dat het alleen op dit adres mocht. Terwijl er juist is aangegeven dat het naar een aflever punt moest…

Gewenste Oplossing:

Als PostNL enige moeite doet tot medewerking en het pakket op en afleverpunt afgeeft en niet steeds alle buren lastig valt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Meddens, Dank u zeer voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u vorige week een pakket verwachtte en dat u hier voor heeft aangegeven dat u deze het liefst op locatie geleverd ziet. Dit hebben wij echter niet naar behoren uitgevoerd. Mijn excuses daarvoor! Het spreekt voor zich dat ik graag nog even met u mee kijk wat er exact is gebeurd en hoe we iets gelijks in de toekomst kunnen voorkomen. Ik ontvang daarom graag de bijbehorende 3S-code van u. Zou u deze kunnen sturen? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste PostNL, De 3S-code van het pakket was 3SCEMY168637852. Ik weet niet precies waar het is fout gegaan dat het pakket thuis werd afgeleverd (bij het bedrijf of PostNL) echter gaf het bedrijf aan wel door te hebben gegeven dat het pakket naar een afhaalpunt moest. Met vriendelijke groet, Eva Meddens

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2017 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Meddens,

Hartelijk bedankt voor de barcode. Ik heb de informatie in track en trace bekeken, maar ik kan nergens informatie vinden dat het pakket naar een afhaallocatie zou moeten gaan. Ik zie enkel uw adres erbij vermeld staan. Ik kan niet achterhalen wat er precies mis is gegaan. Maar ik zie geen aanwijzing dat de afzender dit pakket als pakje gemak of via onze online verzendservice naar een postkantoor zou hebben gezonden.

Mocht hier wel iets zijn misgegaan en de afzender heeft het adres van het postkantoor op het verzendbewijs staan dan kan de afzender hier een melding van maken om dit bij ons te laten onderzoeken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door