Klacht: Verhuisservice aangevraagd op 7 december 2021 en betaald is niet uitgevoerd door post,nl

M. Klootwijk-Bos op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Wij hebben een verhuisservice aangevraagd en betaald op 7 december 2021. Nu ben ik bij de oude bewoner langs geweest omdat mijn moeder bijna geen post meer heeft ontvangen. Zij zei dat ze heel veel post had gekregen zonder sticker en dat ze alles bij Primera heeft ingeleverd iedere keer weer en wij weten nu niet meer wie er nog een adreswijziging moet krijgen. Ik vind dit onaanvaardbaar. Zelfs de bankafschriften zijn weer teruggestuurd. Waarom € 58,58 betalen als u niet doet wat u beloofd.
Ik eis het geld wat u van mijn moeders bankrekening heeft afgeschreven retour.
Het gaat om mevrouw Klootwijk-Bos voorheen Oranjeplein 25 4388 AG Oost-Souburg. Nieuw adres
Dongestraat 1 K.112 4388 VJ Oost-Souburg. Bank rek,NL82ABNA0809629372 tnv Klootwijk Bos M.
dochter C. de Pagter.

Gewenste Oplossing:

Wij kunnen alleen maar tevreden zijn met de oplossing als het geld teruggestort wordt. Wij kunnen
het niet meer terugdraaien. Helaas zijn er veel poststukken niet bij mijn moeder terechtgekomen en ik vind dat een kwalijke zaak.

Toevallig heeft zij van de week 1 of 2 poststukken met een sticker ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 18 januari 2022 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan de verhuisservice van uw moeder helemaal niet loopt. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.

Graag zou ik mee willen kijken naar wat er aan de hand is met de verhuisservice en wat ik hierin voor u kan betekenen. Hiervoor ontvang ik graag het ordernummer van de verhuisservice. Deze vindt u op de bevestigingsbrief of bij de betaling in het bankoverzicht.

Ik stuur u voor het ontvangen van deze gegevens een e-mail waarop u mag reageren met deze gegevens zodat ik u verder kan informeren. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M. Klootwijk-Bos