Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Wij hebben een verhuisservice aangevraagd en betaald op 7 december 2021. Nu ben ik bij de oude bewoner langs geweest omdat mijn moeder bijna geen post meer heeft ontvangen. Zij zei dat ze heel veel post had gekregen zonder sticker en dat ze alles bij Primera heeft ingeleverd iedere keer weer en wij weten nu niet meer wie er nog een adreswijziging moet krijgen. Ik vind dit onaanvaardbaar. Zelfs de bankafschriften zijn weer teruggestuurd. Waarom € 58,58 betalen als u niet doet wat u beloofd.
Ik eis het geld wat u van mijn moeders bankrekening heeft afgeschreven retour.
Het gaat om mevrouw Klootwijk-Bos voorheen Oranjeplein 25 4388 AG Oost-Souburg. Nieuw adres
Dongestraat 1 K.112 4388 VJ Oost-Souburg. Bank rek,NL82ABNA0809629372 tnv Klootwijk Bos M.
dochter C. de Pagter.
Gewenste Oplossing:
Wij kunnen alleen maar tevreden zijn met de oplossing als het geld teruggestort wordt. Wij kunnen
het niet meer terugdraaien. Helaas zijn er veel poststukken niet bij mijn moeder terechtgekomen en ik vind dat een kwalijke zaak.
Toevallig heeft zij van de week 1 of 2 poststukken met een sticker ontvangen
