Klacht: Vakantie service

Turbo55 op 19 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakket uit china besteld 35 euro waarde, wordt door tnt aangeboden in het begin van mijn 4 weken durende vakantie. Anders dan bij de meeste paketten, zoals koffie voor ruim 100 euro, gaat dit pakket naar de post dependance. Die stuurt het pakket na 3weken terug naar een centrale TNT opslag en deze stuurt het pakketje retour naar china??!!
Dat pakket ben ik dus kwijt.

Gewenste Oplossing:

Voor dit pakket is alleen vergoeding redelijk, maar ik erger me nog het meeste aan de reacties dat alles netjes volgens procedures is verlopen.
Terug sturen naar china is gelijk aan weggooien. Verzin iets creatiefs als toch maar bij de buren neerzetten zoals mijn veel duurdere bestellingen, of tijdens vakantie periodes een langere bewaartijd etc. Bedenk dat de wereld aan het veranderen is en dat pakketpost massaal groeit. Als ik zou kunnen kiezen dan kom ik bij andere diensten uit upc oid door dit incident.

Alle klachten die gemeld zijn door