Klacht: Uitermate nalatige bezorgers. En uitermate nalatige interne tracking.

rmsprenkels op 10 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is kwijt gemaakt. LS423776062NL

Hoe kan het zijn dat in de ochtend (7:48u) wordt gemeld dat de bezorger onderweg zou zijn. En ’s middags ( 15:26u) de tracking info het volgende aangeeft: ‘Nog geen status bekend. Probeer later opnieuw. Bezorgtijd nog onbekend’. En dat die ‘onbekende’ status vervolgens twee weken blijft staan in track en trace.

Ik bel klantenservice en die weten me te melden dat het druk is en dat het pakket heus nog wel zal aankomen. Twee weken later bel ik klantenservice waarbij ze melden dat het pakket kwijt is. De bezorger zou aangeven dat het pakket bezorgd zou zijn. Maar Joost mag weten waar dat zogenaamd bezorgd is. Terwijl de status van het pakket volgens track en trace ongewijzigd ‘onbekend’ is.

Je mag hopen dat PostNL en zijn medewerkers nauwkeurig omgaan met pakketten. Zodat ze niet zomaar kwijt raken. En dat ze hun klanten (verzenders en ontvangers) niet zomaar in het ongewisse laten.

Waar is mijn paket????

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn pakket bezorgd hebben. En ik wil weten hoe het kan zijn dat er schijnbaar zo enorm laks wordt omgegaan met pakketten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Ik vind het erg vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor u is. Mijn excuses daarvoor. Helaas heb ik uw pakket niet kunnen achterhalen. Aangezien ik u niet kan vertellen wanneer uw pakket aankomt, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever voor de verzending, een onderzoek bij ons aanvragen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht rmsprenkels

1 jaar geleden - Sorry maar, het enige wat ik nu al twee weken van postNL klantenservice hoor met betrekking tot die zending is: we weten het niet. Niets persoonlijks maar het is alsof je tegen een bewuste muur van onwetendheid aanloopt. Ik twijfel er geen seconde aan dat het bij PostNL kinderspel is om zaken achterover te drukken. Pure laksheid, en niemand neemt enige verantwoording. Achterhaal gewoon wat er met dat pakket gebeurd is nadat het zogenaamd in die bus geladen is. De verzender is al ingeschakeld. En daarmee komt PostNL waarschijnlijk goed weg want dat betreft Aliexpress...

Alle klachten die gemeld zijn door rmsprenkels