Mijn Klacht:
Pakket is kwijt gemaakt. LS423776062NL
Hoe kan het zijn dat in de ochtend (7:48u) wordt gemeld dat de bezorger onderweg zou zijn. En ’s middags ( 15:26u) de tracking info het volgende aangeeft: ‘Nog geen status bekend. Probeer later opnieuw. Bezorgtijd nog onbekend’. En dat die ‘onbekende’ status vervolgens twee weken blijft staan in track en trace.
Ik bel klantenservice en die weten me te melden dat het druk is en dat het pakket heus nog wel zal aankomen. Twee weken later bel ik klantenservice waarbij ze melden dat het pakket kwijt is. De bezorger zou aangeven dat het pakket bezorgd zou zijn. Maar Joost mag weten waar dat zogenaamd bezorgd is. Terwijl de status van het pakket volgens track en trace ongewijzigd ‘onbekend’ is.
Je mag hopen dat PostNL en zijn medewerkers nauwkeurig omgaan met pakketten. Zodat ze niet zomaar kwijt raken. En dat ze hun klanten (verzenders en ontvangers) niet zomaar in het ongewisse laten.
Waar is mijn paket????
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn pakket bezorgd hebben. En ik wil weten hoe het kan zijn dat er schijnbaar zo enorm laks wordt omgegaan met pakketten.