Klacht: UIT HET NIETS 1 MAAND LATER EEN REKENING

ricardos23 op 18 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had 2 maanden geleden een kinderpak besteld 1 maand geleden had ik die ontvangen. Alles was prima.

Nu krijg ik een maand later opeens een brief van TNT/PostNL op de mat waarin staat dat ik ze 40 euro mag betalen, wat zelfs duurder is dan die hele bestelling, terwijl ik nergens wat van af weet.

Op die brief staat geen tracking nummer, dus ik weet niet eens waar het over gaat. Er staat alleen Suit 1PCS. Meer niet.

Ik weet niet hoe ze op dat bedrag zijn gekomen want dat staat er niet en ze hadden mij niks verteld over deze kosten dus ik kreeg de kans niet eens om het pakket te weigeren.

Gewenste Oplossing:

Kosten kwijtschelden want ik ga niet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 augustus 2016 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht op deze website. Graag informeer ik u dat PostNL geen rekeningen achteraf verstuurt. Deze brief is dan ook niet van ons afkomstig. Ik raad u aan de afzender hierover te benaderen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ricardos23