Klacht: Typefoutje

dr.bob op 05 september 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Perongeluk adresnummer 31 getypt i.p.v. 21. Nummer 31 bestaat niet dus zegt postnl hij word retour gezonden maar de afzender (Bestellen-kamagra.nl) zegt bijvoorbaat al door de inhoud stuurt postnl het nooit retour. Dus geen pakketje wel betaald. Krijg van beide niks meer te horen.

Of het pakketje of geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2023 om 08:11 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wanneer er een huisnummer is opgegeven die niet bestaat, gaat de zending inderdaad retour ongeacht de inhoud. De verzender kan u in dit geval van een passende oplossing voorzien en u restitutie bieden voor de kosten van de inhoud. Zij kunnen u eventueel ook een nieuwe zending toesturen.

PostNL Klantenservice

dr.bob

Heeft op 05 september 2023 om 14:23 geantwoord

Ik krijg geen antwoord van www.bestellen-kamagra.nl misschien kunnen jullie hen overtuigen dat het pakketje word teruggestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door dr.bob