Klacht: Tweemaal toe geen melding van pakket, ondanks brief op brievenbus

Gilly85 op 10 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs kreeg ik een melding dat mijn brievenbus pakket bezorgd was maar pas twee dagen later kreeg ik deze binnen.

Onlangs een ander brievenbus pakket waarbij stond dat tot tweemaal toe ik niet thuis was. Ook heb ik geen melding gehad dat dit geprobeerd is. Via de 3S code kwam ik erachter dat deze bij een winkel bezorgd is.

Ik heb dus geen melding of briefje ontvangen, en na onderzoek kwam ik achter de code. Dit is eerder nog niet zo slecht gegaan. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Gewenste Oplossing:

Dat meldingen/ briefjes etc wel duidelijk achtergelaten worden.

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Hof, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u geen duidelijk berichten heeft gehad over de bezorging van uw pakketten. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Wilt u mij de 3S-code sturen van het pakket dat bij de winkel was bezorgd zoner dat u hiervan op de hoogte was gesteld? Dan ga ik kijken of ik namens u een klacht kan indienen, zodat de bezorger hier op wordt aangesproken. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL.

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Hof, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Excuses, in de tussentijd is het met pakketten wel goed gegaan weer. Mocht dit in het vervolg nogmaals voorkomen dan geef ik het door! Dankjullie wel voor een reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hof,

Fijn dat het is goed gekomen met de pakketten.

Mocht het inderdaad nogmaals voorkomen dat niet alles soepel verloopt dan kun u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
U kunt het snelst met ons in contact komen via facebook, twitter, chat of telefonisch.

Ik wil u voor nu een fijne dag toewensen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door