Mijn Klacht:
Ik zou vrijdag mijn pakket ontvangen. De bezorger is niet langs geweest en melde dat niemand thuis was, ik was wel degelijk thuis . Deze bezorger is helemaal niet langs geweest . Er was geen brief in de brievenbus ook van dat hij mij niet thuis heeft aangetroffen.
Heb met de klantenservice gebeld en dit verhaal verteld ,zij zou die bezorger laten aanspreken,of dit is gebeurd weet Ik niet.
De bezorger zou zaterdag weer langs komen ,voor het geval dat het weer mis zou gaan heb ik via track en trace een Postnl locatie gekozen Buikslotermeerplein nummer 100 Primera.
Tot mijn grote verbazing was hij bij mij thuis adres geweest waar hij dit keer wel een brief in de brievenbus had gedeponeerd dat ik niet thuis was, mijn vrouw was wel thuis.
Zo’n slecht service heb ik nimmer meegemaakt en vind ik zeer kwalijk, als die persoon niet wil leveren moet hij een ander baan gaan zoeken. Nu moet ik het hele weekend wachten op mijn bestelling terwijl ik het vrijdag al nodig had.
SCHANDALIG en daar betaal je voor.
Gewenste Oplossing:
Mij tevreden stellen kan niet meer,enige dat u kan doen is deze persoon ontslaan.
Excuses helpt niet meer want dit is niet de eerste keer maar gebeurd vaker.
Mijn gemaakte kosten vergoeden dat is veel te veel als ik alles moet optellen.
Er moet gewoon een andere bezorger komen deze is rotzooi, die jullie Postnl naam door de riool laat gaan.
Maak het goed dat is makkelijk voor u om dit te zeggen, want het leed is al geleden. Neem bekwame personeel aan die goed hun werk doen.
