Klacht: Twee keer niet komen opdagen

op 14 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vrijdag mijn pakket ontvangen. De bezorger is niet langs geweest en melde dat niemand thuis was, ik was wel degelijk thuis . Deze bezorger is helemaal niet langs geweest . Er was geen brief in de brievenbus ook van dat hij mij niet thuis heeft aangetroffen.
Heb met de klantenservice gebeld en dit verhaal verteld ,zij zou die bezorger laten aanspreken,of dit is gebeurd weet Ik niet.
De bezorger zou zaterdag weer langs komen ,voor het geval dat het weer mis zou gaan heb ik via track en trace een Postnl locatie gekozen Buikslotermeerplein nummer 100 Primera.
Tot mijn grote verbazing was hij bij mij thuis adres geweest waar hij dit keer wel een brief in de brievenbus had gedeponeerd dat ik niet thuis was, mijn vrouw was wel thuis.
Zo’n slecht service heb ik nimmer meegemaakt en vind ik zeer kwalijk, als die persoon niet wil leveren moet hij een ander baan gaan zoeken. Nu moet ik het hele weekend wachten op mijn bestelling terwijl ik het vrijdag al nodig had.
SCHANDALIG en daar betaal je voor.

Mij tevreden stellen kan niet meer,enige dat u kan doen is deze persoon ontslaan.
Excuses helpt niet meer want dit is niet de eerste keer maar gebeurd vaker.
Mijn gemaakte kosten vergoeden dat is veel te veel als ik alles moet optellen.
Er moet gewoon een andere bezorger komen deze is rotzooi, die jullie Postnl naam door de riool laat gaan.
Maak het goed dat is makkelijk voor u om dit te zeggen, want het leed is al geleden. Neem bekwame personeel aan die goed hun werk doen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 november 2017 om 16:12 geantwoord

Geachte heer Matabadal,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld en dat u daarom uw zending bij een pakketpunt heeft moeten ophalen.

Ik heb voor u gekeken naar de klacht en ik zie dat de bezorger hierop is aangesproken. Meer dan dit kan ik niet voor u betekenen. Ik begrijp dat het erg frustrerend moet zijn dat u uw body en fit pakket 2 dagen later heeft ontvangen. Ik hoop dat het in de toekomst niet weer voorkomt.

Heeft op 14 november 2017 om 21:45 geantwoord

Dit is een veel komend probleem,eerste keer niet geweest ,tweede keer terwijl ik heb aangegeven niet op mijn adres te bezorgen maar op een Postnl locatie komt hij naar mijn huis adres. Kom op hoe stom ben je. Dit is gewoon pesterij. Ik persoonlijk maak nooit meer gebruik van uw diensten meer en zal andere ook behoeden dit te doen.
Want u neemt ook de moeite niet om mijn klacht goed te lezen.groeten

Alle klachten die gemeld zijn door Akmlogan