Klacht: Tv afleveren

op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou er een tv afgeleverd worden bij mij thuis tussen 18:00 en 19:00. Om 17:00 is mijn op naar mijn huis gegaan en vond hij een briefje op de mat dat ze om 12:00 al geweest waren. Mijn moeder gebeld met dat ze wilde dat de tv alsnog geleverd zou worden. Krijgt ze als antwoord dat het niet mogelijk was omdat de tv al afgeleverd was bij de depo omdat hij morgen naar de AKO gebracht word. Hou kan je nu van iemand verwachten dat ze een hartstikke grote tv gaan ophalen bij een boekenhandel op een winkelcentrum. Ze denken zeker dat we hem voor de lol laten bezorgen. Dan kon ik hem net zo goed zelf gister meenemen uit de winkel. Echt schandalig zo ga je niet met je klanten om.

Update:

Nu zou gister dan pakket bij die boekenwinkel liggen, hebben hun hem weer terug gestuurd omdat het een groot pakket is. Dus waar die tv nu is geen idee. En de klantenservice is ook waardeloos die maken 10 keer excuses maar komen niet met een oplossing… ik ben benieuwd hoe dit nu opgelost gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Post nl moet is een keer met een goede oplossing komen en niet meer duizend maal excuses want daar heb je niks aan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zending is aangeboden en u niet weet waar de zending op dit moment is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag uw TV wilt ontvangen en u niet blij bent met hoe dit is gegaan. Het is echter zo dat het aangegeven tijdvak een indicatie is. Door omstandigheden kan het zijn dat de route net anders wordt dan gepland. Dat neemt niet weg dat het super vervelend is dat uw zending vanuit de afhaallocatie retour is gestuurd en dat het nu onduidelijk is waar de zending precies is.

Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met de afzender, onze opdrachtgever. Zij kunnen zo nodig een onderzoek laten starten zodat het verder uitgezocht kan worden. Zij kunnen tevens een passende oplossing voor u zoeken. Uiteraard mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Alysia96