Klacht: Traceernummer niet bekent

op 11 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij ali- express een bestelling gedaan en via mijn traceernummer de melding gekregen dat mijn pakketje aangekomen was in het distributiecentrum van post nl.
Daarna kreeg ik de melding dat de bezorging is mislukt.
Wat ik vreemd vind want ik ben hele dagen thuis en heb geen briefje in de bus gehad.
Ik heb mijn traceernummer LB042086926SG doorgegeven aan post nl maar daar is dit nummer niet bekend.
Graag zo spoedig mogelijk antwoord. M.V.G Dhr.Tromp

Ik ben pas tevreden als de klacht zo spoedig mogelijk word opgelost

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 11 januari 2019 om 15:06 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending vanuit het buitenland. Er zou een mislukte poging zijn geweest, echter heeft u niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat een vervelende situatie. Volgens mijn informatie is het pakket geadresseerd aan een ander adres. Vanuit daar is het geweigerd en retour gestuurd. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de verzender. Die kan zo nodig contact opnemen met de eigen post organisatie zodat het verder uitgezocht kan worden. Zij kunnen wellicht alvast een nieuwe zending uw kant op sturen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 januari 2019 om 16:09 geantwoord

Op mijn Email staat duidelijk mijn naam en adres te lezen hoe kan het dan bij een verkeerde terecht komen dan is er toch een fout bij jullie gemaakt ?

Reactie van de melder van de klacht Tromp55

3 dagen geleden - De verkoper heeft namelijk aan zijn verplichtingen voldaan . Het pakketje is in het distributiecentrum aangekomen en vandaar is fout gegaan .

Alle klachten die gemeld zijn door Tromp55