Klacht: telefoon me track en trace zoek geraakt

jalna op 22 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een telefoon gekocht in het buitenland , track en tracé gevolgd. tot het bij PostNL kwam, was het gelijk vermist geraakt.
voor de zoveelste keer, iedere keer als het een elektronisch apparaat is, raakt het vermist.
ik heb contact me PostNL genomen , hun antwoord was neem contact met de verzender.
de verzender zei PostNL moet jou je telefoon bezorgen.
ik heb alle bewijzen dat het bij PostNL mis is gegaan, . ik wil heel graag mijn telefoon.
zodra de Zending is gesorteerd, kon ik track en tracé niet meer volgen
ik begreep gelijk da er iets mis was.
tegen de verzender gezegd dat ze de telefoon aan mij hebben afgeleverd
please laat PostNL verantwoordelijkheid nemen voor mijn telefoon, het is een cadeau voor mijn kleinzoon.

ik kan bewijzen dat PostNL mijn telefoon heeft.

Barcode: RV558794458CN,

please help mij , ik ben radeloos.

Gewenste Oplossing:

als ik de telefoon in mijn handen hebt.
PostNL please kijk track en tracé

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Aan de hand van uw gegevens heb ik kunnen zien dat er een onderzoek voor u is gestart en dat u over de afhandeling van deze klacht een email heeft ontvangen, met daarin het advies om de afzender op de hoogte te stellen van het feit dat u de zending niet heeft ontvangen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht jalna

3 jaren geleden - de verzender zei PostNL moet jou je telefoon bezorgen. PostNL zei tegen de verzender gezegd dat ze de telefoon aan mij hebben afgeleverd. daarom krijg ik mijn geld niet terug e

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 juli 2021 om 08:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de afhandeling van een onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard is het zeer vervelend dat u het pakket niet heeft mogen ontvangen. De afzender is in het land van herkomst een overeenkomst aangegaan met de post aldaar. Volgens de postwet is de verzendende postorganisatie verantwoordelijk voor het pakket tot u het heeft ontvangen. Die postorganisatie zal dan ook een onderzoek moeten opstarten. U kunt een overzicht naar de afzender sturen van de track trace waar te zien is dat het pakket niet is geleverd. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jalna