Mijn Klacht:
ik heb een telefoon gekocht in het buitenland , track en tracé gevolgd. tot het bij PostNL kwam, was het gelijk vermist geraakt.
voor de zoveelste keer, iedere keer als het een elektronisch apparaat is, raakt het vermist.
ik heb contact me PostNL genomen , hun antwoord was neem contact met de verzender.
de verzender zei PostNL moet jou je telefoon bezorgen.
ik heb alle bewijzen dat het bij PostNL mis is gegaan, . ik wil heel graag mijn telefoon.
zodra de Zending is gesorteerd, kon ik track en tracé niet meer volgen
ik begreep gelijk da er iets mis was.
tegen de verzender gezegd dat ze de telefoon aan mij hebben afgeleverd
please laat PostNL verantwoordelijkheid nemen voor mijn telefoon, het is een cadeau voor mijn kleinzoon.
ik kan bewijzen dat PostNL mijn telefoon heeft.
Barcode: RV558794458CN,
please help mij , ik ben radeloos.
Gewenste Oplossing:
als ik de telefoon in mijn handen hebt.
PostNL please kijk track en tracé
