Klacht: Status van bestelling in Amerika staat als afgeleverd. Dit bestelling is niet ontvangen door besteller.

Chuppie op 21 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij een webwinkel (fashion nova) een bestelling geplaats sind 01-05-2019.
Ik begrijp dat het uit America komt dat het wat langer kan duren dat het geleverd wordt. Dat kan ik nog begrijpen.
Custom clearence heeft het vanaf 10-05-2019 ontvangen. Kan ik ook begrijpen dat misschien inklaringskosten voorbij komen.Dan verwacht ik een mail dat mijn wijs maakt dat ik dat moet vooraf betalen voordat ik mijn bestelling ontvangt.
Ik krijg vandaag via de webwinkel waar ik mijn bestelling heb gedaan bevestiging van afgeleverd .
Ik was thuis rond de tijd dat de webwinkel beweerdt dat ze de bestelling hebben afgeleverd. Ik heb geen brief in de brievenbus onvangen dat ze langs zijn geweest en ook geen track en trace nummer. Dus ik kan nergens terecht met mijn verhaal. Ik heb de webwinkel een e-mail gestuurd. Ik denk niet dat het gaat helpen want het is ook onmogelijk voor hun te traseren dat post nl zijn werk heeft gedaan of niet.
Het is niet de eerste keer dat post nl fouten maakt en simpelweg er mee weg komt. Dan blijf je zonder bestelling en ook soms met de verantwoordelijkheid dat je iets moet betalen dat je niet hebt ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als men met respect met klanten omgaat. Want zonder klanten heb je geen bedrijf.Een bericht vanlangsgeweest in de brievenbus achter laten
is het minst wat men kan doen. Track en trace nummer geven dat men de pakket kan volgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending vanuit het buitenland. Vanuit de afzender wordt aangegeven dat het pakket is afgeleverd, echter heeft u niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan me indenken dat u graag meer duidelijkheid wilt hebben over uw zending. Ik wil graag voor u nakijken wat ik hierin kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Heeft u ook een track en tracé code die begint en eindigt met twee letters, zoals AB123456789CD? De meegestuurde code kunnen we namelijk niet traceren. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 mei 2019 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door