Mijn Klacht:
Ik heb bij een webwinkel (fashion nova) een bestelling geplaats sind 01-05-2019.
Ik begrijp dat het uit America komt dat het wat langer kan duren dat het geleverd wordt. Dat kan ik nog begrijpen.
Custom clearence heeft het vanaf 10-05-2019 ontvangen. Kan ik ook begrijpen dat misschien inklaringskosten voorbij komen.Dan verwacht ik een mail dat mijn wijs maakt dat ik dat moet vooraf betalen voordat ik mijn bestelling ontvangt.
Ik krijg vandaag via de webwinkel waar ik mijn bestelling heb gedaan bevestiging van afgeleverd .
Ik was thuis rond de tijd dat de webwinkel beweerdt dat ze de bestelling hebben afgeleverd. Ik heb geen brief in de brievenbus onvangen dat ze langs zijn geweest en ook geen track en trace nummer. Dus ik kan nergens terecht met mijn verhaal. Ik heb de webwinkel een e-mail gestuurd. Ik denk niet dat het gaat helpen want het is ook onmogelijk voor hun te traseren dat post nl zijn werk heeft gedaan of niet.
Het is niet de eerste keer dat post nl fouten maakt en simpelweg er mee weg komt. Dan blijf je zonder bestelling en ook soms met de verantwoordelijkheid dat je iets moet betalen dat je niet hebt ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als men met respect met klanten omgaat. Want zonder klanten heb je geen bedrijf.Een bericht vanlangsgeweest in de brievenbus achter laten
is het minst wat men kan doen. Track en trace nummer geven dat men de pakket kan volgen.
