Mijn Klacht:
Beste
OP 14 november om 18u20 heeft de bezorger van postNL een pakje bij ons afgezet. Wij waren niet thuis en toch heeft bezorger het pakje gewoon aan de voordeur achtergelaten en zelf met een kruisje getekend voor aflevering. In het pakje dat geopend was en terug dichtgeplakt met postNL tape ontbrak echter een artikel. De afmetingen en gewicht klopten ook niet . Het pakje was duidelijk kleiner en woog maar 1 kg alhoewel het meer dan 2 kg moest wegen. Er was dus heel duidelijk iets uit verdwenen. Toch heeft men dit zo maar aan de deur achtergelaten. Ik heb via chat met postNL (Nina) contact gehad, maar deze chat werd beëindigd zonder dat ik ook maar enige oplossing kreeg. Ook een (mail)adres waar ik schriftelijk met mijn klacht terecht kan vind ik nergens.
Graag had ik klacht ingediend:
-omdat dit pakje zo maar achtergelaten werd
-omdat wij NIET verwittigd zijn (terwijl ons telefoonnummer op het pakje stond), dat het open geweest was, terwijl dit duidelijk zichtbaar was.
– omdat postNL aan de afzender doorgegeven heeft dat het pakje afgeleverd was en afgetekend (met een kruisje nota bene) zonder te vermelden dat het geopend was, terwijl het gewicht en de afmetingen ook niet overeen kwamen
Bedankt voor een reactie en eventuele tussenkomst
Mvg
Staf Wilbers
Gewenste Oplossing:
compensatie voor het verdwenen artikel
