Mijn Klacht:
Vorige week heb ik een pakket verzonden via PostNL. Volgens de track and trace code zou het donderdag 16 november geleverd zijn. Donderdagavond ontving ik een bericht van mijn klant die het pakket niet ontvangen zou hebben ondanks dat de track and trace code liet zien dat het in de brievenbus was geleverd. Contact opgenomen met PostNL en die vertellen me te wachten tot maandag 20 november, vandaag. Mijn klant heeft gecheckt bij de buren, brievenbus, pakketpunt etc. Helaas niks. Wat blijkt: de brievenbus van mijn klant is te ondiep voor het pakket. Het pakket past qua breedte, maar qua lengte heeft het moeten uitsteken. Erg onzorgvuldig dat het dus toch “in de brievenbus” is geleverd volgens de code. Dit betekent dat het pakket waarschijnlijk door iemand anders uit het appartementencomplex is gestolen. Het pakket heeft uit de brievenbus gestoken, of het pakket is ergens bij de brievenbus is neergelegd. Graag wil ik hier een passende oplossing voor! Hopelijk wordt er in de toekomst zorgvuldiger omgegaan met pakketten..
Gewenste Oplossing:
Aangezien mijn pakket niet zorgvuldig is afgeleverd en mijn klant daardoor geen pakket heeft ontvangen, eis ik het bedrag van de inhoud terug. Dit omdat ik mijn klant een terugbetaling moet geven.
