Klacht: Slechte bezorgservice

WimConstant op 19 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zitten met tweeën thuis, te wachten tot er een pakket bezorgd wordt. Dan komt er plotseling op Track Trace te staan: Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt.
Er is helemaal nooit aangebeld!!!
Een klacht indienen bij PostNL is helemaal een drama. Eerst alle gegevens TWEE MAAL invoeren, dan OP EIGEN KOSTEN telefoneren, waarna nogmaals om de zojuist ingevoerde gegevens wordt gevraagd. Daarna krijg je te horen, dat je het pakket gewwon toch zelf op moet halen. Waarom kan ik niet gewoon een email sturen met mijn klacht?? Het resultaat zal toch wel hetzelfde zijn: NIHIL!!

Gewenste Oplossing:

wanneer PostNL doet wat ze moeten doen: bezorgen, niks meer, niks minder! En als ik dan een klacht heb, geef hiervoor een email adres op, waar ik mijn klacht kan doorgeven!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw/meneer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: De tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht WimConstant

3 jaren geleden - Voor de VIERDE keer (2x in de chat en 1x telefonisch!!) dan hier weer de tracking code 3SMOX56674404701 . (VOOR ALLE ZEKERHEID NOGMAALS: 3SMOX5667404701).

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2021 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een bezorger die niet heeft aangebeld. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft u hier al een klacht over ingediend en is de bezorger inmiddels op deze werkwijze aangesproken. Ik ga er dan ook vanuit dat de bezorging op uw adres voortaan zal zijn zoals u van ons gewend bent. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

WimConstant

Heeft op 17 januari 2024 om 16:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing! Dit is alleen maar een verhaaltje! Ik heb nog steeds mijn telefoon kosten hierover en het feit, dat ik hiervoor in de auto moest stappen en VERDER moest rijden, dan wanneer ik naar een winkel zou gaan waar ik hetzelfde artikel kan kopen! Ik ben wat moeilijk ter been en koop daarom, indien mogelijk, online omdat dat THUISBEZORGD wordt. Als PostNL dan het spul naar een afhaalpunt brengt, ben ik uiteindelijk slechter af!

Alle klachten die gemeld zijn door WimConstant