Klacht: Slecht functioneren medewerkers

op 10 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte medewerkers van PostNL,
Bij dezen wil ik de klacht indienen. Het gaat om medewerkers van uw afhaallocatie The Readshop te Schiedam (Nieuwe Passage 35 ). De medewerkers hoog waarschijnlijk niet in de dienst zijn van PostNL, maar PostNL heeft een franchiseovereenkomst met deze mensen en hoe dan ook zij zijn uw visitekaartje.
Nog nooit heb ik zo een ongelofelijk onvriendelijke, lastige, niet klantgerichte personeel gezien, zij glimlachen niet, maken rare opmerkingen, lopen met zure gezichten en het is niet alleen mijn persoonlijke belevenis (zie bijv. google reviews). Al lang probeer ik deze locatie te vermijden, maar toch elke keer wordt ik gedwongen daar mijn pakketten op te hallen. Nooit meer in mijn leven wil ik daar zijn voor een pakket. Zelfs als deze locatie zal de laatste afhaallocatie van heel Nederland worden wil ik niks met hen te maken hebben.

Ik hoop echt, dat er nu eens wat wordt gedaan. Ik ben het enorm zat, het kost mij tijd en ergernissen.

Met vriendelijke groet, Natalija.

GRAAG, voor de zoveelste keer, vraag ik u, deze locatie (The Readshop te Schiedam, Nieuwe Passage 35 ) LOOSKOPELEN van mijn huisadres. Precies op dezelfde afstand van mijn huis op Broersveld 106-108, 3111 LK Schiedam vestigt zich GSM Kliniek (50 meter !!! verderop van The ReadShop) er is ook een PostNL afhaallocatie, waarin zeer klantvriendelijke en klantgerichte personeel werkt. Koppel svp mijn adres aan Broersveld. Ik wil mijn pakketten daar ophalen

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 januari 2019 om 12:06 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een PostNL locatie. U geeft aan dat niet tevreden bent over de dienstverlening bij dit kantoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bij uw adres hoort een vaste afhaallocatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen. Omdat dit gekoppeld is aan uw adres kan ik dit niet wijzigen. Aan de hand van uw gegevens zie ik dat er vandaag reeds via een ander kanaal een klacht voor u is doorgegeven over de gang van zaken bij de betreffende locatie. Door middel van deze klacht zullen we niet direct uw vaste afhaallocatie kunnen veranderen, wel gebruiken wij uw klacht om onze dienstverlening te blijven verbeteren en de medewerkers van het betreffende kantoor aan te spreken, zodat de service verbetert. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Natalija S