Mijn Klacht:
In week 27 zouden er 2 pakjes geleverd worden. 1 op maandag en de andere op woensdag.
Pakje1; Word in het bedrijfsverzamelgebouw geleverd bij een ander bedrijf. Dit kan maar via de app kreeg ik een melding dat het pakje geleverd is. Dus binnen ons bedrijf geen pakje ontvangen. Na 30min even een kijkje gaan nemen in de brievenbus. GEEN BRIEFJE zoals gebruikelijk. Na contact met post.nl doorverwezen na de verzender voor een onderzoek enz. Dit gedaan een dag later kwam iemand binnen het pand van een ander bedrijf het pakje brengen. gelukkig. maar wel een faal voor de bezorger.
Pakje 2; Zou op woensdag geleverd worden. Goed 1 dag later ook prima. Maar tussen woensdag en zaterdag ochtend 9 meldingen in de app. De laatste melding bezorgtijd nog niet bekend hier staat de app nog steeds op. Wederom geen bericht van post.nl in de brievenbus.
Dit pakje is nog steeds niet bezorgt en er loop een onderzoek vanuit de verzender.
Bij contact met post.nl heb ik gevraagd of er misschien een klacht ingediend kan worden als ontvanger. Dit blijkt niet mogelijk te zijn. Dus post.nl wil geen feedback vanuit de gebruiker als zijnde ontvanger. Zo zullen de pakjes dus altijd slecht bezorgd blijven worden. en dit zal dus de naam van post.nl niet tegoeden komen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben inmiddels blij wanneer mijn pakje bezorgt zal worden. Maar zeker als ik mijn klacht kan uiten aan post.nl wegens het niet correct werken van het systeem en de procedures.
Tevens bij geen bevredigend antwoord zal ik mijn richten aan de verzender (in beide gevallen vooral postorderbedrijven). Wegens de slechte kwaliteit van de aangeboden service.
graag hoor ik van u omtrent het nog niet bezorgde pakje. en de eventuele aanpak van jullie kwaliteit.
