Mijn Klacht:
Rouwkaart in de bus gekregen nadat de uitvaart is geweest
Gewenste Oplossing:
Geen

Galiart van alebeek op 15 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Rouwkaart in de bus gekregen nadat de uitvaart is geweest
Geen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u een rouwkaart te laat hebt ontvangen. Allereerst wil ik u condoleren met uw verlies. Wat jammer dat de rouwbrief in deze moeilijke periode met vertraging bij u is bezorgd. Namens PostNL excuses en ik kan mij goed indenken dat u hierover teleurgesteld bent. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? - Uw huisnummer - De dag/datum waarop u de kaart heeft ontvangen - Op welke datum is deze verzonden - Was u wel al op de hoogte van de uitvaart Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Reactie van de melder van de klacht Galiart van alebeek
1 jaar geleden - Bredestraat 26 Rosmalen Ontvangen 11-8 Verzonden 8-8 Ik was gelukkig wel op een andere manier op de hoogte gebracht
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 15 augustus 2023 om 10:31 geantwoord
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Graag reageer ik op uw melding.
Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Graag wil ik u hiervoor nogmaals mijn excuses aanbieden.
Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw rouwkaart vertraging heeft opgelopen, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen. Ik heb inmiddels melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie.
Wel wil ik u veel sterkte wensen met het verwerken van uw verlies.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice