Klacht: Rijden op woonerf met 45kmuur

op 11 februari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag reed pakketbezorger met zijn Iveco Daily kent. V778PR met een noodgang over het woonerf. Hij reed mij bijna aan terwijl ik uit de auto stapte. Daarnaast stond de muziek in zijn bus op volume 10 waardoor hij onmogelijk goed kon deelnemen aan het verkeer. Toen ik hem hier op aansprak was hij niet voor rede vatbaar. Wat als er in het voorjaar weer kinderen in onze doodlopende straat aan het spelen zijn ? wordt het dan echt een doodlopende straat?

Post NL moet eens chauffeurs inschakelen die zich houden aan de waarden en normen die formeel en informeel gelden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 februari 2019 om 17:18 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op 8 februari is hier via de chat een klacht over geregistreerd en uitgezet naar de leidingevende van de bezorger. Er komt geen terugkoppeling op deze klacht maar ik kan u verzekeren dat we dit gaan uitzoeken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Mocht u hier toch weer last van ondervinden dan hoor ik het graag van u.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door erliolflo