Klacht: Retourpakketje nog steeds ontvangen bij bedrijf.

Claudia van der Meer op 05 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni heb ik mijn pakketje met bestelnummer: 000121978 van MostWanted NL teruggestuurd omdat het bestelde artikel niet paste. Ondertussen een paar weken later is het retourpakkertje nog steeds niet aangekomen in het magazijn van MostWanted NL.
Ik heb contact opgenomen met MostWanted en daar bleek het pakketje nog helemaal niet te zijn ontvangen. Het gaat hier om een bedrag van 30 euro. Exclusief verzendkosten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn geld terug op mijn rekening heb staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van der Meer, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zending nog niet is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Graag zou ik de status van uw zending willen bekijken, echter kunnen we niet op het bestelnummer van de afzender zoeken. Zou u ons kunnen voorzien van een 3S-code? Zodra ontvangen zullen we u informeren over de status en eventuele klachtafhandeling. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2018 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door