Mijn Klacht:
Ik gebruik al een tijd de postnl app zodat ik kan zien wat voor post ik kan verwachten, de poststukken wordt een scan/foto gemaakt en die zie je in de app. Nu zag ik dat op 29 juni een brievenbus pakje van on that ass bezorgd zou worden. Maar helaas het zat er niet tussen. Nu is het inmiddels 4 juli en ik heb nog steeds dat poststuk niet mogen ontvangen. Nu is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd dat een poststuk niet geleverd wordt. Maar het gaat nu om betaald product die geleverd zou worden en als ik contact met klantenservice opneem krijg ik als reactie, ja u moet gewoon geduldig wachten. Nu heb ik best wel lang gewacht en vind nu dat van postnl dit nu moet oplossen. Want hun hebben het in hun handen gehad anders zou ik geen afbeelding zien in de postnl app
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn poststuk netjes bezorgd word want het kost mij geld. Hoe hun dat doen is hun probleem. Ik wil gewoon dat alles wat in de app staat netjes bezorgd wordt.
