Klacht: Poststuk weer eens niet geleverd

PaulVerhoef72 op 06 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik al een tijd de postnl app zodat ik kan zien wat voor post ik kan verwachten, de poststukken wordt een scan/foto gemaakt en die zie je in de app. Nu zag ik dat op 29 juni een brievenbus pakje van on that ass bezorgd zou worden. Maar helaas het zat er niet tussen. Nu is het inmiddels 4 juli en ik heb nog steeds dat poststuk niet mogen ontvangen. Nu is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd dat een poststuk niet geleverd wordt. Maar het gaat nu om betaald product die geleverd zou worden en als ik contact met klantenservice opneem krijg ik als reactie, ja u moet gewoon geduldig wachten. Nu heb ik best wel lang gewacht en vind nu dat van postnl dit nu moet oplossen. Want hun hebben het in hun handen gehad anders zou ik geen afbeelding zien in de postnl app

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn poststuk netjes bezorgd word want het kost mij geld. Hoe hun dat doen is hun probleem. Ik wil gewoon dat alles wat in de app staat netjes bezorgd wordt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juli 2021 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u de zending van On That Ass die in de app werd getoond niet heeft ontvangen, mijn welgemeende excuses hiervoor. Uiteraard is dit een erg vervelende situatie en ik kan mij goed indenken dat u hier ontevreden over bent. Jammer genoeg moet ik aangeven dat de verwachting is dat het poststuk niet meer aankomt. Wekelijks bezorgt PostNL circa 35 miljoen briefpostzendingen waarvan gelukkig zelden echt iets zoekraakt, maar vanzelfsprekend is ieder poststuk dat niet goed bezorgd wordt, er één teveel. Daarom heeft mijn collega uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Ook wordt deze situatie besproken met de betreffende medewerkers zodat met extra aandacht naar de postbezorging uw adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere reactie op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij gepaste actie. Als wij uw zending toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard bezorgen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

PaulVerhoef72

Heeft op 06 juli 2021 om 16:58 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Helaas gebeurt dit vaker, dat is dus de rede dat ik er nu ook klacht over heb. Wel jammer dat jullie iedere een standaard mail sturen. Jullie doen niet echt de moeite om het op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door PaulVerhoef72