Klacht: Postpakket met track en tracé niet ontvangen

[email protected] op 12 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postpakket met track en trace nummer is niet bezorgd maar er wordt vermeld dat het pakket door de brievenbus is gedaan. Ik heb niets ontvangen.
Track en tracé nummer: 3SMKPL402488068

Dat ik mijn pakket bezorgd wordt en anders schadevergoeding

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Wat jammer om te horen dat u het pakket niet heeft ontvangen, ik snap dat u teleurgesteld bent. Voor schadevergoeding of vervanging kunt u het beste de afzender benaderen. Als opdrachtgever kan die u van een passende oplossing voorzien en het voor u oplossen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2023 om 11:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

PostNL Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]