Klacht: Postpakket met track en tracé niet ontvangen

[email protected] op 12 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Postpakket met track en trace nummer is niet bezorgd maar er wordt vermeld dat het pakket door de brievenbus is gedaan. Ik heb niets ontvangen.
Track en tracé nummer: 3SMKPL402488068

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket bezorgd wordt en anders schadevergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Wat jammer om te horen dat u het pakket niet heeft ontvangen, ik snap dat u teleurgesteld bent. Voor schadevergoeding of vervanging kunt u het beste de afzender benaderen. Als opdrachtgever kan die u van een passende oplossing voorzien en het voor u oplossen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2023 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te horen dat u het pakket niet heeft ontvangen, ik snap dat u teleurgesteld bent. Voor schadevergoeding of vervanging kunt u het beste de afzender benaderen. Als opdrachtgever kan die u van een passende oplossing voorzien en het voor u oplossen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]