Klacht: PostNL raakt pakket kwijt en weigert onderzoek te starten.

Ron sliedje op 07 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL heeft helaas een voor mij bestemd pakket kwijt geraakt, de verzender weigert een onderzoek te starten en als ontvanger kan ik dit niet.

Een onderzoek starten naar waar het pakket is, het liefst levering of een vergoeding van mijn aankoopbedrag van €136,95

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Ron sliedje

9 maanden geleden - Bedankt voor de reactie, Het gaat om 3SOPKA522840945 Mvg

Heeft op 07 juli 2023 om 10:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Sorry dat uw zending nog niet is afgeleverd. Natuurlijk snap ik dat u ongerust bent.

Jammer genoeg kan ik de reden voor de vertraging niet achterhalen. U kunt het beste de afzender benaderen zodat die bij ons een onderzoek kan starten.

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Ron sliedje

9 maanden geleden - zijn jullie nog van plan om iets te doen in plaats van te blijven negeren?

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een aan u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is wanneer u tweemaal dezelfde reactie krijgt op uw vraag. Het antwoord is dan ook correct. Het is heel spijtig dat u de zending niet heeft ontvangen en daarvoor ook onze excuses. Het betreft hier echter een zending waarvoor niet hoeft te worden getekend voor ontvangst en wij kunnen hierbij dan ook geen bewijs overleggen of de zending al dan niet is aangekomen. Daarnaast heeft de afzender de zending onverzekerd verzonden. Uiteraard ga ik ervan uit dat u de zending , zoals u aangeeft , niet heeft ontvangen. Echter kunnen wij u daar als geadresseerde, en klant van de verzender, niet verder mee helpen. U heeft een betaling gedaan en wilt dit geld graag retour ontvangen. Deze betaling heeft u gedaan aan de afzender en deze zal u dan ook moeten vergoeden. Mijn excuses voor het ontstane ongemak maar wij kunnen u helaas niet verder helpen Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Ron sliedje

Heeft op 13 juli 2023 om 13:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Jullie kunnen mij wel verder helpen maar jullie weigeren simpelweg.
Je kan gewoon een onderzoek starten naar waar het pakket is gebleven maar daar zijn jullie te beroerd voor.
Jullie nemen het in ontvangst en het heeft nog geen 24 uur geduurd voor het al spontaan verdwenen is.
Blijkbaar zijn jullie niet verantwoordelijk voor het bezorgen van pakketjes terwijl jullie niks anders doen dan dat?

Alle klachten die gemeld zijn door Ron sliedje