Klacht: Postnl prakt mijn dure boek brievenbus binnen!

Don Quijota op 08 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn grote ontzetting trof mijn dure boek compleet vernield in mijn brievenbus aan, als een krantenprop!

https:postimg.ccgallerynwv45dxq

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding voor geleden schade, meer respect voor de klant. Anders zie af van jouw monopoliepositie en gun deze dienstverlening aan organisaties die wel oog hebben voor de klant. Bij postnl is de koninklijkheid tot slechts een shitty business verworden!

[urlhttps:postimg.ccimagegoilodagt][img]https:s22.postimg.ccgoilodagtCIMG0564.jpg[img][url]

[urlhttps:postimg.ccimage6eg6p4cvh][img]https:s22.postimg.cc6eg6p4cvhCIMG0565.jpg[img][url]

[urlhttps:postimg.ccimagedho24qal9][img]https:s22.postimg.ccdho24qal9CIMG0569.jpg[img][url]

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Quijota, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te zien dat uw zending beschadigd is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Graag bekijk ik wat ik voor u kan betekenen betreft deze zending. Voordat ik dit kan doen zou ik graag bevestigd willen hebben dat wij de postbezorging op ons hebben genomen. Zou u ons daarom kunnen voorzien van een barcode? In het geval u deze niet heeft, wil ik u vragen de frankering te controleren op een PostNL logo of golfjesstreepjes. Als u kunt bevestigen dat deze zending door ons is bezorgd, zou u ons dan kunnen voorzien van een geldig postcode en huisnummer en een geldig telefoonnummer? Daarnaast zouden we graag van u horen wie de afzender van deze zending is, uit welke omgeving het pakketje komt en wanneer deze op de bus is gedaan. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juli 2018 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Quijota,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door