Klacht: PostNL neemt malafide bezorgers in bescherming

hans bazelmans op 02 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs het ik een tv besteld bij Otto en die zou bezorgd worden door PostNL. Tot drie keer toe ging het mis. De bezorger heeft verklaard dat twee maal het pakket in ontvangst werd genomen door een jongeman van 20 tot 30 jaar terwijl ik in een flat woon voor 45 plussers en ikzelf 61 ben. Dat kan dus helemaal niet. Waarom drie keer een poging doen om een pakket te bezorgen als het al twee keer in ontvangst is genomen? Verder heb ik een spierziekte (CIDP) waardoor ik het pakket niet zelf beneden in ontvangst kon nemen. Waarom is de bezorger dan niet aan de deur gekomen? Het mocht alleen op het adres afgeleverd worden en niet zomaar aan iemand beneden.

Gewenste Oplossing:

Als PostNL klanten serieus neemt.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2018 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bazelmans,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat de levering van uw zendingen zo moeizaam verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens zie ik dat de afzender reeds een onderzoek heeft laten instellen naar deze situatie. Omdat de afzender onze klant en opdrachtgever is zullen zij op de hoogte worden gehouden van de verdere voortgang en uitkomst van het onderzoek. Ik raad u dan ook aan om contact te houden met de afzender voor meer informatie. Hopelijk kan deze vervelende situatie snel naar tevredenheid opgelost worden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

hans bazelmans

Heeft op 02 augustus 2018 om 14:54 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Ik begrijp dat Otto uw klant is maar ik ben de dupe. Ik zit al sinds 20 juni op die tv voor mijn moeder te wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door