Klacht: PostNL houd ons aan het lijtje

LSS op 05 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik een bestelling geplaatst en 4 euro aan verzendkosten betaald zodat het pakketje bij mij thuis zou worden bezorgd. Het pakketje is meteen aangemeld bij een PostNL punt en de bezorger heeft aangegeven dat wij niet thuis waren. Op dat moment waren wij met drie man thuis.

Vervolgens dien ik telefonisch een klacht in bij PostNL waarnaar de werknemer aangeeft dat zij een passende oplossing zou vinden. Ik had aangegeven dat de bezorger deze deze handeling vaker heeft verricht. Ik heb aangegeven dat PostNL of het pakketje alsnog bezorgd bij mij thuis of dat ik mijn bezorgkosten terug krijg van PostNL.

Vervolgens bel ik vandaag (maandag) weer en geeft een PostNL werknemer aan dat de klacht in behandeling is genomen en dat de bezorger wordt aangesproken door zijn leidinggevende. Ik zou daar een e-mail van hebben ontvangen. Dit is dus ook niet waar, ik heb niets per mail gekregen waarin is te zien dat ik een klacht heb ingediend bij PostNL.

Het is van de zotte hoe jullie klantenservice en bezorgers hiermee omgaan. Ik betaal ervoor om een pakket te te laten bezorgen bij mij thuis en dan nog mag ik het elders ophalen. Ik wil hier zsm een reactie op hebben en een passende oplossing. Ik heb er he-le-maal niets aan dat de bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken, in jullie laatste correspondentie van mijn vorige klacht staat ook: Deze wijze van bezorger is niet correct en dit gedrag past niet binnen ons bedrijf, nou blijkbaar wel. Op jullie website staat: Natuurlijk lossen we het probleem graag zo snel mogelijk voor je op. Ik hoor het graag z s m.

Gewenste Oplossing:

Of ik krijg mijn verzendkosten terug van PostNL of de bezorger komt bij ons aan deur om het pakketje alsnog te bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2021 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch met u te hebben besproken heeft mijn collega een klacht ingediend over de levering op uw adres. de bezorger is hierop aangesproken.
Mocht de dienstverlening hierdoor niet verbeteren dan adviseer ik u om wederom een klacht in te dienen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door LSS