Klacht: PostNL geeft aand dat ik niet thuis was, terwijl ik de hele dag thuis ben geweest

KoosjevanMaaren op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 4 december zou ik tussen 18:00 en 20:00 een pakketje ontvangen. Rond 20:00 mijn status bekeken en er stond dat de bezorger onderweg was en dat het soms voorkomt dat de bezorger vertraging heeft.
Ik heb voor de zekerheid tot wel 22:30 in de avond gewacht op de bezorger, maar niemand is gekomen.

In mijn bed bekijk ik nog eens even de status :
” Er was niemand thuis toen we je pakket wilden bezorgen. “.

Ik vind dit heel erg vervelend, je betaald overigens ook extra om savonds het pakketje te laten bezorgen. Nu staat er dat er morgen tussen 18:00 en 22:00 het pakketje wordt bezorgd. Ik zit niet weer te wachten op hetzelfde, overigens is het morgen ook Sinterklaas.

Dit is de tweede keer deze maand dat het gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn pakketje, en ik zou graag willen dat de bezorger deze melding of klacht ook hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van Maaren, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u lang op een pakketje hebt gewacht en dat uw vervolgens de melding in de app kreeg dat de bezorging niet is gelukt. Ten eerste mijn excuses voor het ongemak, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik maak hier graag een melding van, kunt u hiervoor nog de 3S-code sturen? Dan ga ik ermee aan de slag zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van Maaren, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 januari 2018 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door