Klacht: PostNL geeft aand dat ik niet thuis was, terwijl ik de hele dag thuis ben geweest

KoosjevanMaaren op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 4 december zou ik tussen 18:00 en 20:00 een pakketje ontvangen. Rond 20:00 mijn status bekeken en er stond dat de bezorger onderweg was en dat het soms voorkomt dat de bezorger vertraging heeft.
Ik heb voor de zekerheid tot wel 22:30 in de avond gewacht op de bezorger, maar niemand is gekomen.

In mijn bed bekijk ik nog eens even de status :
” Er was niemand thuis toen we je pakket wilden bezorgen. “.

Ik vind dit heel erg vervelend, je betaald overigens ook extra om savonds het pakketje te laten bezorgen. Nu staat er dat er morgen tussen 18:00 en 22:00 het pakketje wordt bezorgd. Ik zit niet weer te wachten op hetzelfde, overigens is het morgen ook Sinterklaas.

Dit is de tweede keer deze maand dat het gebeurd.

Ik wil graag mijn pakketje, en ik zou graag willen dat de bezorger deze melding of klacht ook hoort.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van Maaren, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u lang op een pakketje hebt gewacht en dat uw vervolgens de melding in de app kreeg dat de bezorging niet is gelukt. Ten eerste mijn excuses voor het ongemak, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik maak hier graag een melding van, kunt u hiervoor nog de 3S-code sturen? Dan ga ik ermee aan de slag zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van Maaren, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 januari 2018 om 12:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door