Klacht: PostNL bezorgt niet op mijn postcode, overige bezorgdiensten doen dit wel

op 16 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik woon tijdelijk in mijn vakantiehuis op 7645 AM 80-Z325. DHL en overige bezorgdiensten bezorgen hier aan de deur, alleen PostNL doet dit consequent niet. Het postagentschap in Daarle bevestigt dat de door PostNL ingeschakelde bezorgdienst in dit gebied uit tijdnood dan wel plichtsverzuim consequent bepaalde gebieden overslaat en krijgt daar veel klachten over, ook van mij. Ik heb PostNL deze situatie in het afgelopen jaar ca. achtmaal gemeld per telefoon en mail en heb mails met excuses en beloftes van verbetering ontvangen. Vandaag weer om 08.30 ‘uw pakket komt eraan’, 09.10u ‘u was niet thuis, morgenmiddag ophalen in postagentschap’. Dat agentschap is echter op die middag gesloten. PostNL handelt willens en wetens onprofessioneel en bedrieglijk en laat deze situatie voortduren.

Ik ben tevreden wanneer PostNL 1) bij bezorging niet consequent bepaalde postcodes overslaat en onware, onbetrouwbare bezorgberichten verstuurt; 2) hierover eerlijk met klanten communiceert en niet een jaar lang loze beloften over 'verbetering' doet terwijl het deze situatie laat voortduren.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de pakketten niet bij u worden aangeboden. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.In de voorgaande klachten zie ik dat er wordt aangegeven dat de chauffeur het adres huisnummer niet kan vinden. Ook bij navraag bij de receptie bleek het huisnummer onbekend te zijn.Kunt u hier uitleg over geven? Wellicht dat u een beschrijving kunt geven van de weg die de chauffeur moet volgen om bij uw woning te komen. Ook ontvang ik graag de Track Trace code van het laatste pakket dat niet bij u aangeboden is.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 16 oktober 2019 om 08:09 geantwoord

Geachte heer,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Arnoud van den Eerenbeemt