Mijn Klacht:
Op woensdag 20 juni heb ik een pakket van Bol.com teruggestuurd.
Ik heb het pakketje bij Primera winkel in Amsterdam noord ( Waterland plein ) ingeleverd. De medewerker heeft het pakket gescand en het bewijs gegeven.
De volgende dag heb ik in trace en track gekeken en toen zag ik dat mijn pakket niet het systeem staat. Afgifte is niet gemarkeerd.
Ik heb conctact genomen met PostNl maar die konden niets voor mij doen en ik moest van hun terug naar de afgiftepunt ( Primera in dit geval).
In de winkel was een heel onvriendelijke dame achter de kassa. Ze begon met schreeuwen. Ze heeft het bewijs dat ik had gekregen van haar collega van mij afgepakt en in het prullenbak gegooid.
Ze beweerde waar de mensen zijn dat ik dom ben en probeerde me weg te sturen. Het pakket is niet meer in de winkel, je moet bij postNl zijn …. Aan het einde schreeuwde ze, wie kan verder helpen, terwijl dat mijn probleem nog niet opgelost is.
Gewenste Oplossing:
PostNL een onderzoek start nav dit incident naar deze afgifte punt.
PostNL een onderzoek gaat starten naar reden waarom het is misgegaan en waar mijn pakket is gebleven.
PostNL neem de benodigde maatregelen met Prima waterlandplein Amsterdam Noord.
