Klacht: PostNL afgifte punt onprofessioneel en onverantwoord

a.la op 05 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 20 juni heb ik een pakket van Bol.com teruggestuurd.
Ik heb het pakketje bij Primera winkel in Amsterdam noord ( Waterland plein ) ingeleverd. De medewerker heeft het pakket gescand en het bewijs gegeven.
De volgende dag heb ik in trace en track gekeken en toen zag ik dat mijn pakket niet het systeem staat. Afgifte is niet gemarkeerd.
Ik heb conctact genomen met PostNl maar die konden niets voor mij doen en ik moest van hun terug naar de afgiftepunt ( Primera in dit geval).
In de winkel was een heel onvriendelijke dame achter de kassa. Ze begon met schreeuwen. Ze heeft het bewijs dat ik had gekregen van haar collega van mij afgepakt en in het prullenbak gegooid.
Ze beweerde waar de mensen zijn dat ik dom ben en probeerde me weg te sturen. Het pakket is niet meer in de winkel, je moet bij postNl zijn …. Aan het einde schreeuwde ze, wie kan verder helpen, terwijl dat mijn probleem nog niet opgelost is.

Gewenste Oplossing:

PostNL een onderzoek start nav dit incident naar deze afgifte punt.
PostNL een onderzoek gaat starten naar reden waarom het is misgegaan en waar mijn pakket is gebleven.
PostNL neem de benodigde maatregelen met Prima waterlandplein Amsterdam Noord.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Lada, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk de medewerker dit onbehoorlijke gedrag tegen u heeft vertoont. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat de medewerker van de Primera niet juist heeft gehandeld en tijdens uw tweede bezoek zich onbeschoft tegen u heeft gedragen. Ik snap dat u hier van bent geschrokken en boos over bent en ik wil u hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden. Dit is niet klantvriendelijk en ik wil hier graag een melding van maken. Zou u hiervoor in uw reactie de volgende informatie willen sturen: - de 3S-code van het betreffende pakket - de postcode en het huisnummer van de Primera - de datum en het tijdstip van het tweede bezoek aan de Primera - een omschrijving van de medewerker; geslacht, leeftijd, uiterlijk, een eventuele naam. Deze informatie kunt u als reactie op dit bericht in een privébericht sturen. Ik zie uw reactie, inclusief de uitgevraagde informatie, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht a.la

6 jaren geleden - Geachte mevrouw, heer, Bedankt voor uw reactie. Hierbij de informatie die u nodig hebt: - 3SEAIY553907209 - Postcode Primera: 1024 NB , nr: 260 - Datum 2de bezoek: 13jun2018 rond 16:30 uur. - Omschrijving medewerker: Jonge dame 25-30 jaar oud, donker haar, normaal postuur, lengte 1.75 cm ongeveer. Ik hoop dat de informatie duidelijk is. Als u vragen hebt of meer detailsinformatie nodig hebt, hoor ik het graag van u. Met Vriendelijke groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2018 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lada.

Hartelijk dank voor uw uitgebreide beschrijving. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb er een melding van gemaakt, mijn collega's gaan hier achteraan en gaan dit bespreken met de desbetreffende medewerker. Ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

a.la

Heeft op 09 juli 2018 om 18:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb een nieuw klacht gemeld over hoe is deze klacht behandeld. Nogmaals het is een waardeloos bedrijf.

Reactie van de melder van de klacht a.la

6 jaren geleden - Waar is mijn pakket gebleven en wat zijn de maatregelen die genomen werden met de winkel??

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw Lada, Ik heb zojuist gereageerd op uw nieuwe klacht. Ik ga er dan ook vanuit dat deze klacht afgesloten kan worden. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht a.la

6 jaren geleden - De klacht blijft open tot dat ik weet wat is mijn pakket is gebeurd ? Waar is mijn pakket gebleven? En een kopie van de officiele waarschuwing of maatregel tegen de winkel medewerker. Willen jullie concrete antwoorden geven?

Alle klachten die gemeld zijn door a.la