Klacht: Postbezorger vertikt het pakket bij de deur te bezorgen bij 4de verdieping

Mevrouw Brunken op 17 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot vele malen wil de bezorger van postNl mijn pakketten niet naar boven brengen en de meeste zijn niet eens zwaar. Ik werk als klantenservice medewerkster thuis en kan niet zelf naar beneden anders was ik zelf mijn pakket gaan halen beneden. De laatste keer was de pakketbezorger zeer onbeleefd gaf me een grote mond door de intercom en had mij laten weten dat mensen die zelf een gebroken been hebben naar beneden komen om hun pakket op te halen. Ik had een breekbare pakket en daar was hij heel hardhandig mee omgegaan de bodem van de pakket was losgeraakt en ik had hierover een klacht ingediend bij de bedrijf waar ik de product had besteld. Vandaag zou ik een pakket van een provider ontvangen en ik was wel thuis omdat ik thuis werkt. Hij had niet gebeld en groot was mijn verassing om te zien op de track en trace dat mijn pakket naar postpunt gebracht zou worden omdat ik niet thuis was. Dus met andere woorden meneer zag de adres en heeft het gewoon niet bezorgd. Ik wil dat deze bezorger aangesproken wordt over zijn gedrag omdat ik nu geen vertrouwen meer heb hoe er met mijn pakket wordt omgegaan door deze bezorger en PostNL is moeilijk telefonisch te bereiken om een klacht gelijk in te dienen. Ik wordt er hier zo moe van.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakketten bij mijn voordeur worden bezorgd het liefst door een andere bezorger want in deze heb ik de vertrouwen verloren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 17 juli 2023 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet tevreden bent over de bezorger van uw adres. Ik kan me voorstellen dat dit voor u frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er inmiddels een klacht is geregistreerd en dat de bezorger hierop is aangesproken. Indien u geen verbetering merkt, dan adviseer ik u om weer contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Brunken