Klacht: Post wordt niet- of vertraagd bezorgd

Ellis Miltenburg op 15 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij krijgen zo nu en dan post welke is voorzien van een sticker waaruit op te maken valt dat het poststuk aanvankelijk op een verkeerd adres is bezorgd, dan wordt er door PostNl een sticker op geplakt waarop handmatig de juiste postcode en huisnr op vermeld wordt. Echter het adres en postcode op het originele poststuk is is correct!!! Probleem ligt m.i. volledig bij de bezorging en/of sortering.
Daarnaast missen wij o.a. kerstkaarten waarvan wij zeker weten (door navraag) dat ze aan ons verzonden zijn.

Fouten maken we allemaal maar dit is meer dan redelijkerwijs als incident mag worden beschouwd.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 januari 2018 om 10:01 geantwoord

Geachte mevrouw Miltenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u vaak post ontvangt met een herstel/-retoursticker en begrijp dat u graag wilt weten wat dit betekent. Graag reageer ik op uw bericht.

Deze poststukken zijn door een sorteerfout bij een postbezorger in een andere wijk terecht gekomen. Ondanks dat de originele adressering correct is staat in de sorteercode onder de sticker is een foutieve code geprint. Ze zijn niet verkeerd bezorgd of blijven liggen, door middel van de herstelsticker wordt de sorteerfout hersteld en kan het poststuk alsnog bij u bezorgd worden. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het niet mogelijk om te achterhalen wat er precies is gebeurd met poststukken die u niet heeft ontvangen. Ik zie dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Door een melding te maken wordt onderzocht of er meer problemen zijn in uw postcodegebied en wordt er extra aandacht besteed aan de aflevering van uw post. Er is een verzoek doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling om contact met u op te nemen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door