Klacht: Post verkeerd bezorgd

Marleen Kuiper op 24 november 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaande brief heb ik aan post.nl gestuurd, helaas kreeg ik een melding dat het een no replay email is. Wat moet ik nu doen want ik kan post.nl niet bereiken.
Alvast hartelijk dank

Met vriendelijke groet,
Marleen Kuiper-Konings
—————————————

Goedemiddag,

Het pakket is te groot om het op te halen, ik ben afgelopen zaterdag bij het post.nl punt geweest met mijn zusje.
Het pakket is niet te hanteren als je er een heel eind mee moet lopen, daarbij ben ik rolstoel afhankelijk. Het post.nl
punt ligt hier in het centrum waar geen auto´s mogen komen, daarbij het pakket is helemaal niet bij mij thuis aangeboden
maar meteen naar het post.nl punt gegaan, waarom?

Het is aan post.nl om er voor te zorgen dat dit pakket alsnog bij mij thuis wordt afgeleverd, Jotex de leverancier zou hierover
met post.nl gaan overleggen. In het pakket zitten 2 staande schemerlampen, misschien dat dit voor u een aanwijzing is dat
het daadwerkelijk een groot pakket is. Ik heb daarbij nooit aangegeven dat het niet bij mij thuis afgeleverd moet worden, ik ga
er vanuit dat post.nl dit gaat oplossen en wacht af wanneer het pakket bezorgd gaat worden. Vanmiddag kan het niet want ik moet
naar de kapper, ik neem aan dat u mij laat weten wanneer het pakket bij mij geleverd gaat worden, ik heb niet voor niets verzendkosten
betaald.

Met vriendelijke groet,

Marleen Kuiper-Konings
Marskant 17-11
7551 BS Hengelo

Het post.nl punt is:
Luxe Overhemden
Molenstraat 4
Hengelo

Op wo 23 nov. 2022 om 11:03 schreef PostNL :

Gewenste Oplossing:

Ik zou erg tevreden zijn als post.nl het pakket alsnog bij mij gaat afleveren zoals bedoelt was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 november 2022 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

Aan de hand van uw gegevens zie ik dat u de zending inmiddels heeft afgehaald van de locatie. Wel jammer dat wij de zending niet bij u hebben aangeboden, mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw klacht doorgegeven zodat de bezorger wordt aangesproken. Binnen uiterlijk twee werkdagen zal dit gebeuren. Omdat dit intern wordt afgehandeld, krijgt u geen verdere terugkoppeling.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marleen Kuiper