Klacht: Post terug naar sorteercentrum?

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste medewerkers van PostNL,

Via een de website huidonline.nl had ik een crème besteld. Deze zou aankomen op 11 januari 2020 na 15.00 bij een PostNL afhaal punt. De track trace heeft de hele dag aangegeven dat het pakketje onderweg was. ook de medewerker van het PostNL afhaalpunt heeft nog gezocht, maar er was voor mij nog geen pakket binnen.

Vandaag 12 januari 2020 heb ik de trach trace nog een keer gecheckt en tot mijn verbazing is mijn pakket terug bij het sorteercentrum. Hie is dit mogelijk? En wanneer kan ik met zekerheid mijn pakket komen ophalen?

Mijn barcode is: 3SDKRH428301891

Als ik zeker weet waar en wanneer ik mijn pakketje kan komen ophalen en dat het er ook aanwezig is.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2020 om 14:30 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar dat de bezorging niet is gelopen als u had verwacht. Ik heb even met u mee gekeken en zie dat er een fout is opgetreden met het leveren van het pakket waardoor deze weer in ons sorteercentrum is belandt. De zending is 13 januari op de locatie geleverd. Ik zie dat u er onderhand voor heeft gekozen de zending retour te laten sturen terwijl deze op de locatie lag. Ik ga er dan ook van uit dat u hier achter bent gekomen en hieruit uw keuze heeft gemaakt.

PostNL Klantenservice

Heeft op 14 januari 2020 om 14:45 geantwoord

Beste medewerkers van PostNL,

Het is weliswaar mijn keuze geweest het product terug te zenden naar de webwinkel. Ik wil toch nog vermelden dat ik tot gisteravond 13 januari 16.30 uur nog tot twee keer toe naar het betreffende PostNL punt ben gegaan, want de track & trace gaf aan dat mijn product was aangekomen, maar allebei de keren heeft een medewerker gezocht naar mijn pakker, maar kon het steeds niet vinden. Ik heb hem/haar nog met mijn Smartphone de e-mail laten zien, waar de track & trace aangaf dat het pakket was aangekomen. Sorry, ik heb het opgegeven. Ik heb het pakketje inderdaad terug laten sturen naar de afzender en hoop ik mijn geld terug te krijgen. Het product was gelukkig niet al te duur en ik kan deze ook bij een verkooppunt kopen.
Ook wil ik toch vermelden dat het PostNL punt een nogal chaotische indruk maakte op me. Pakketten lagen her en der verspreid. Sommigen waren ingedeukt. Wellicht is het mijn perceptie, maar ik had sterk het idee dat ze het overzicht een beetje kwijt zijn.
Dank overigens voor uw antwoord.
Elisabeth

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth69