Klacht: Post.nl tekent zelf voor ontvangst pakket

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 oktober 2019 schrik ik wanneer ik zie dat mijn pakket is afgeleverd met daarbij een valse handtekening. Wanneer ik thuis kom tref ik (gelukkig) mijn pakket voor de voordeur aan. Deze heeft hier welgeteld zes uur onbeheerd gestaan en had dus zo meegenomen kunnen worden.
De bezorger heeft een valse handtekening gezet en het pakket voor de voordeur achtergelaten.
Na contact met mevrouw Alpin van de klantenservice kon post.nl vrij weinig doen dan de bezorger erop aanspreken. Ik zou hier niets meer van horen.
Dit is enorm slecht. Het betrof een pakket met een waarde van 150 euro. De postbezorger heeft een handtekening vervalst en daarnaast met opzet het pakket onbeheerd achtergelaten.
Dit kan gewoon niet!

Gewenste Oplossing:

Een schadevergoeding van post.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2019 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat onze bezorger uw handtekening vervalst heeft en het pakket onbeheerd heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u op acht oktober contact heeft gehad met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er een klacht geregistreerd. Deze klacht is inmiddels besproken met de betrokken bezorger. Uiteraard gaan wij ervoor zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 10 oktober 2019 om 12:11 geantwoord

Dit is toch geen oplossing. Wie zegt mij dat de postbezorger is aangesproken? Bovendien heeft hij MIJN handtekening gebruikt en vervolgens een pakket met een waarde van 150 euro achtergelaten. Ik wens een andere oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door D.ken