Klacht: Post NL stal een pakket ter waarde van 800 euro

liza173 op 18 maart 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NL Post in Maastricht, Jumbo, Franciscus Romanusweg 2D, 6221AE, heeft mijn pakje op 21 januari ontvangen. Het pakje kwam in een zwarte zak van 20 kg en 80 cm lang, Het pakje kwam in een zwarte zak van 20 kg en 80 cm lang, het was mijn elektrische vouwfiets ter waarde van €800. Ik kreeg een track en trace nummer: 3SOPKD1434350.
Op 23, 25 en 31 januari heb ik contact opgenomen met het postkantoor en gevraagd waar mijn pakket zich bevond en waarom uit het trackingnummer bleek dat het pakket nog niet in het sorteercentrum was aangekomen. Ik kreeg de bevestiging dat het pakje nooit in het sorteercentrum is aangekomen. Dit betekent dat het pakje gestolen is uit het Post NL point op het adres Franciscus Romanusweg 2D.

Op 8 maart ontvang ik een brief waarin staat dat het pakje verloren is gegaan! Een pakje dat 20 kg weegt en bijna 1 meter lang is, raak je onmogelijk kwijt!
Ja, het pakket was niet verzekerd, want ik moest er niet aan denken dat zo’n enorm pakket brutaal en openlijk gestolen kon worden door medewerkers van Post NL!!! Post NL medewerker heeft mijn elektrische fiets ter waarde van 800 euro gestolen!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn elektrische fiets terug, ter waarde van 800 euro!
Ik wil de CCTV video voor 21-24 januari 2022 van het Post Nl point op Franciscus Romanusweg 2D, 6221AE!!! De camera's zullen laten zien wie mijn pakje heeft gestolen!
Ik wil dat de Post met me meewerkt, niet dat ze mijn collega dieven beschermt!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 maart 2022 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent dat we niet meer voor u kunnen doen dan alleen de verzendkosten vergoeden. Graag reageer ik hierop.

U heeft het echter als standaard pakket verzonden en hier zit geen verzeker service bij waardoor we niet kunnen overgaan tot het vergoeden van het pakket. Nogmaals mijn excuses. 

De video beelden kunnen we u niet verstrekken, dit kan alleen door de politie op gevraagd worden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

liza173

Heeft op 24 maart 2022 om 23:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Verschrikking, Post NL dieven en oplichters!!!

Alle klachten die gemeld zijn door liza173