Klacht: Post.nl doet erg kinderachtig

CB.. op 11 december 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze een klacht over post.nl:
In november 2022 heb ik inklaringskosten betaald voor een poststuk uit de UK. Helaas retourneerde postnl de envelop, terwijl ik wel op tijd had betaald.
In december 2022 heb ik bezwaar aangetekend en kreeg ik een ontvangstbevestiging, waarna ik het verzoek kreeg om bewijsstukken te sturen. Daarna – los van twee geheel blanco mails – helemaal niks meer.

Tijdens meerdere chat- en telefoongesprekken met de klantenservice werd het gesprek na een tijdje gewoon verbroken. Je zou haast denken dat dit met opzet gebeurde..

Ik snap niet waarom post.nl zo moeilijk doet over iets dat ze nog geen tientje zou kosten.

Ik zou graag het door mij betaalde geld alsnog terug willen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het geld dat ik voor niks heb betaald graag terug ontvangen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending retour is gegaan en de inklaringskosten vergoed wilt hebben. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Uw case is behandeld door een behandelaar. Ik heb uw melding direct doorgestuurd naar de behandelaar met het verzoek contact met u op te nemen zodat u duidelijkheid hierover krijgt. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag. Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.  Met vriendelijke groet,     PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht CB..

11 maanden geleden - Op 29/11schijnt een onderzoek te zijn gestart, maar ik heb verder niks meer gehoord. Niks nieuws dus :/

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2023 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Wanneer u reageert met de gevraagde informatie op de e-mail (29/11) die u heeft ontvangen van de behandelaar dan kan uw bezwaar in behandeling worden genomen.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

CB..

Heeft op 28 januari 2024 om 12:03 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

In de mail van 29/11 wordt alleen aangegeven dat er een onderzoek wordt gestart, maar er is niet gevraagd om verdere info.
Uw reactie helpt mij dus niet verder.

Alle klachten die gemeld zijn door CB..