Klacht: post niet ontvangen

Dineke Buurman op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De postcodeloterij heeft 2 voordeelagenda opgestuurd en deze heb ik niet ontvangen, dit was vorig jaar ook het geval.
Ook ontvang ik mijn post niet omdat deze bij een ander in de brievenbus wordt gedaan.
Dit kan ik zien aan de sticker die door ptt op mijn post is gedaan omdat degene deze retour doet aan ptt
Ik heb het afgelopen jaar veel post gemist en te laat ontvangen terwijl ik in een afwikkeling ben van mijn overleden moeder
Eigenlijk heb ik er geen vertrouwen in de PTT op deze manier

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn post ontvangen en vraag me af waarom dit fout gaat?
Het adres staat er altijd goed op
En waarom ontvang ik de voordeelagenda van de postcodeloterij niet?
Vorig jaar is deze door de organisatie 3x naar mij toegezonden en pas de 3e keer ontving ik er 1 terwijl zij er 2 verzonden hadden?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de datum waarop u verwacht had de Voordeelagenda's van de Postcodeloterij te ontvangen; - het aantal poststukken dat u in de afgelopen periode niet heeft ontvangen; - de data waarop u verwacht had de poststukken te ontvangen; - ontvangt u regelmatig post dat voorzien is van een 'retour, herstellen aan geadresseerde sticker? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren door contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dineke Buurman