Klacht: Post met postzegelcode is niet aangekomen

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het eerst heb ik gebruik gemaakt van de postzegelcode. Dit bleek geen goede zet. In totaal heb ik getracht 3 kaarten op deze manier te versturen, echter zijn geen van allen bezorgd. Op 20-4 is de eerste verstuurd en op 22-4 nog 2 stuks (alle 3 in de brievenbus gedaan op de Eerste Jan Steenstraat te Amsterdam). In die van 20-4 zaten oorbellen als presentje, deze kaart was gefrankeerd met een code voor 20-50 gram, de overige twee 0-20 gram. Precies 24 uur geleden heb ik PostNL hierover benaderd via Facebook Messenger, echter zonder response.

Gewenste Oplossing:

Dat de post alsnog bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2020 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van door u verzonden brievenbuspost. De poststukken zijn niet bij de geadresseerden aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u zeer teleurgesteld bent. Daarom bied ik u graag namens PostNL mijn excuses aan voor het feit dat uw poststukken niet zijn bezorgd. Ik zie dat uw klacht reeds in ons systeem is geregistreerd en dat u per e-mail over de afhandeling hiervan bent geïnformeerd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door KJans