Klacht: Post iedere keer half in de brievenbus

Hofman-Appel op 08 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een brievenbus aan het begin van het tijdpad staan ,dus aan de stoep nu hébben wij een postbezorger die het blijkbaar moeilijk vind om de post er goed in te doen en de klep te sluiten bovenop de brievenbus. Komt meerdere malen per week voor dat onze post eruit steekt en dus voor iedereen die voorbij loopt eruit te pakken is vind dit heel onprettig. Heb de postbode er meerdere malen over aan gesproken maar ondervind geen medewerking van de man

Gewenste Oplossing:

Als mijn post geheel in de brievenbus zit met de klep dicht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Hofman, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw post regelmatig half uit de brievenbus hangt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Uw klacht geef ik graag door aan de bezorgafdeling zodat de bezorger aangesproken kan worden. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Waren de poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald aanduiding enof een streepjescode rechtsonder? - Op welke datum is dit voor het laatst gebeurd? - Van welke afzender was dit poststuk afkomstig? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - De post die uit mijn brievenbus steken is ondermeer vertrouwelijk post en bank afschriften

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Hofman, Hartelijk bedankt voor u bericht. Helaas heb ik onvoldoende informatie van u ontvangen om te kunnen bepalen of deze post door ons is afgeleverd. PostNL is niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Zou u nog op de enveloppen kunnen kijken of de poststukken waren voorzien van een PostNL Port Betaald aanduiding of een streepjescode rechtsonder? Ook verneem ik graag nog op welke datum dit is voorgevallen. Zonder deze informatie kan ik hier geen melding van maken. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Het gebeurd een paar keer per week de postbezorger draagt toch echt jullie kleding dus is in dienst van post nl helaas bewaar ik geen enveloppe van mijn post het enige wat ik vraag is de postbezorger erop aanspreken dat hij zijn weken naar behoren doet. Moet ik ook met mijn werk

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 augustus 2018 om 18:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hofman,

Helaas kan er niet worden aangetoond dat dit is veroorzaakt door een PostNL bezorger. Gezien een melding mee wordt genomen in het dossier van de bezorger en een te hoge puntentelling kan leiden tot ontslag willen we niet zonder zekerheid deze melding doorzetten. Ik ga ervan uit dat u hier begrip voor heeft.

Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door