Klacht: Post bezorgers

A. Karatepe op 20 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in een flat zonder lift op de 3e verdieping. Blijkbaar is dit voor de meeste postbezorger veel te veel trap lopen! Dit is de zoveelste keer dat ik thuis op mijn post zit te wachten en dat er via de app van post nl word aangegeven dat de bezorger mij heeft gemist. Zonder dat er uberhaupt word aangebelt of dat er een briefje word achtergelaten. Ze komen gewoon niet eens langs! Ik heb elke keer contact gehad met de klantenservice en heb 3x een klacht ingediend maar tevergeefs het probleem word niet opgelost! Dit is toch niet normaal? Ik weet ook niet meer wat ik hieraan kan doen. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er fatsoenlijk word aangebeld en mijn post word bezorgd zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Karatepe, Bedankt voor uw bericht. Ik ind het spijtig dat de bezorger de pakketten niet bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet volgens verwachting is geleverd. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent. Laat ik u eerst bedanken voor de melding. Zonder dit kunnen wij onze service niet verbeteren. Onze bezorger is verplicht om het pakket aan de deur aan te bieden. Wel kan onze bezorger u vragen om het pakket beneden op te halen, maar deze kan u tot niets verplichten. Ik begrijp dat de bezorger de zending niet bij u aan de deur aangeboden heeft. Dit is niet volgens de procedure. Ik ga dit voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Hiervoor ontvang ik graag de 3S-code van het pakket. Ook begrijp ik dat er geen kennisgeving wordt achter gelaten. Dit zal ook worden verwerkt in de klacht. Ik zie uw reactie inclusief de 3S-code graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Post nl, Dank u wel voor het snelle reactie terug. Het post is vandaag bezorgd en alweer op een manier wat niet hoort. Er is aangebeld en gevraagd of ik naar beneden kon komen om het pakketje op te halen want de bezorger had last van de rug. Dat vond ik geen probleem. Eenmaal dat ik beneden was was de post bezorger weg gegaan en had hijzij het pakketje achter gelaten in de trapenhal. Het lijkt me sterk dat dit mag. Persoonlijk vind ik dit niet normaal. Het was een pakketje waarvoor getekent moest worden en hij of zij heeft maar zelf een krabbeltje gezet. Het gaat om de bar code 3SYKSB0505762. Dit is nu de zoveelste keer dat dit gebeurt is. En het lijkt mij niet de bedoeling dat ik elke keer een klacht moet gaan indienen zodat er wat gebeurt. Ik hoop dat dit het laatste nare ervaring zal zijn wat ik met post nl heb. Mvg, A. Karatepe

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juli 2018 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Karatepa,

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde code.

Het is zeker niet de bedoeling dat een bezorger een zending zo aflevert. Daarom heb ik een klacht voor u doorgezet naar het depot. Hier zal de teamleider van de bezorger dit met hem bespreken. Omdat dit door de teamleider verder wordt opgepakt zult u hier verder geen bericht meer over ontvangen.

Ik hoop dat dit inderdaad de laatste nare ervaring zal zijn.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door