Klacht: Post

op 10 september 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben extra vroeg opgestaan omdat ik de dag ervoor binnen had gekregen dat mijn pakketjes zouden komen.smorgens steeds aan het wachten..ze kwamen te laat dus ik kijk op de app dat ze opeens de dag erna komen op een ander tijdstip.. Ik heb extra een wekker gezet extra nergens heen gegaan opgelet om ook de deur zo snel mogelijk open te doen aangezien heel veel bezorgers gewoon het kaartje binnen schuiven dat ik er niet zou zijn..En dan komen ze niet! Dit irriteerd heel erg dit is gewoon tijdverspilling ik heb niks gedaan die tijd dan wachten anders rijden ze gewoon meteen weg als ik niet ren naar de deur!

Als de bezorger gewoon op de eerste datum en tijdstip gewoon komt en dat ze wat netter schrijven en wat meer informatie op het kaartje want er staat vaker geen naam op en geen datum of je kunt het nummer niet lezen..de laatste keer dat het nummer zo heftig was moest ik aan iedereen vragen wat er nou stond zodat ik wist welk pakketje het was en hoe ik kon weten waar hij nou is dus als dat opgelost kan worden dan zou denk ik iedereen normaal kunnen werken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De track trace codeZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 september 2019 om 09:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bluedragons