Mijn Klacht:
Geachte meneer/mevrouw,
Op 20 juli heb ik in Engeland een zilver miniatuurtje gekocht via ebay .
Het pakje is op 22juli aangetekend verstuurd via Royal Mail.
Via de tracking code zag ik dat het was aangekomen in Amsterdam.
Op 30 juli had ik nog niets ontvangen en heb ik telefonisch contact gehad met uw klantenservice.
Tot mijn verbazing werd er nogal geheimzinnig gedaan over het pakje.
Ik moest maar contact opnemen met de verkoopster,want het zou waarschijnlijk teruggestuurd worden naar Engeland.
Ik begrijp hier helemaal niets van!, ik koop al jaren via Ebay en dit is mij nog nooit overkomen. Ik heb ook contact met de verkoopster gehad, en zij vertelde dat Royal Mail gezegd heeft dat het gewoon verstuurd wordt.
Kunt u mij aub zeggen wat hier nu precies aan de hand is.
Ik had het pakje zo graag nog voor het weekend gehad.
Met vriendelijk groet,
Bep Kammerman
Gewenste Oplossing:
Ben tot nu toe altijd tevreden geweest
