Klacht: Pakketje van Ali express

Jennifer Wezer op 04 september 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via track and trace heb ik vernomen dat mijn pakket sedert 1 september 2023 gearriveerd en vertrokken is van de sorteercentrum in Amsterdam.

Helaas kan ik het vanaf die dag niet meer volgen en heb ook niets ontvangen.
Kunnen jullie achterhalen waar mijn pakket gebleven is? En als ik het nog ontvang???
Trackingscode is SYNL002714547

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn pakket zsm ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 september 2023 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u graag wilt weten wanneer uw pakket afgeleverd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track en Trace systeem. Tot mijn spijt kan ik helemaal geen informatie over uw pakket met deze code vinden. Wij werken normaal gesproken ook alleen met 3S-Track en Trace-codes en codes van pakketten uit het buitenland zijn opgebouwd uit 2 letters, 9 cijfers en 2 letters: AB123456789CD.

Indien de levering van uw pakket te lang op zich laat wachten dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie. De verzender heeft een vervoersovereenkomst met de verzendende postdienst in het land van verzending en kan daar eventueel een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer Wezer