Klacht: Pakketje staat als bezorgd maar er is niks bezorgd

Anoniemmmm. op 11 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is al de tweede keer in korte tijd dat er een pakketje als bezorgd word genarkeerd maar ik niks heb ontvangen. Betaal een godsvermogen aan verzendkosten iedere keer en de service is waardeloos. Is gewoon om verdrietig van te worden. Stond zelfs dat het pakje onderweg was en er zit gewoon niks in de brievenbus. Dit zijn wel mijn spullen waar het over gaat iedere keer. Waar is mijn pakje??

Verzendkosten terug en mijn pakketje geleverd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Anoniemmmm.

7 maanden geleden - Hoi! Ja die heb ik al weet ik niet of jullie daar iets mee kunnen sinds hij als afgeleverd staat. Het pakje is uiteindelijk 3 dagen later in de brievenbus pas bezorgd en het is de tweede keer in korte tijd. Het geeft me iedere keer erg veel stress ook sinds het ook vaker is gebeurd dat een pakketje echt is kwijtgeraakt en het vaak om toch redelijk wat geld gaat. De trackingcode is: 3SOPKZ433773702 Groetjes

Heeft op 11 juli 2023 om 09:08 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is de zending op 30 juni door de postbezorger via de brievenbus afgeleverd maar u geeft aan dat de zending enkele dagen later pas is bezorgd. Dan is er helaas iets misgegaan in ons proces waardoor de zending is vertraagd, maar deze informatie is niet goed doorgekomen in track trace. Onze excuses hiervoor. We werken op dit moment hard aan een verbetering van deze data.

Ik heb uw melding geregistreerd en intern doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat ze deze mee kunnen nemen in hun analyses. Bedankt hiervoor.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniemmmm.