Klacht: Pakketje niet ontvangen

op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In me post.nl app zag ik dat ik op 25 juli 2019 me bestelde pakketje uit China zou ontvangen met de post.
Helaas werd deze niet geleverd.
Ik heb post.nl op de hoogte gebracht.
Ze zeiden dat ik 4 bezorg dagen moest wachten.
Na die dagen nog steeds niets ontvangen.
Ik weer kontact opgenomen met post.nl
Die zouden er een melding van maken.
Maar ze gaan geen onderzoek doen of iets compenseren omdat het pakketje niet verzekerd is.
Ik moet het maar oplossen met de verkoper.
Terwijl de fout duidelijk bij post.nl ligt.
Omdat me brieven pakketje gescand is om bezorgd te worden.
Dus nu ben ik door toe doen van post.nl en me geld kwijt en me pakketje

Dat ze hun fout erkennen en een excuses komt van hun kant.
En dat ze dit gaan uitzoeken en oplossen.
Want hun zijn me pakketje kwijt geraakt of de postbode heeft verkeerd bezorgd.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop u moet handelen wanneer er een zending vanuit het buitenland niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat u er niet blij mee bent dat u naar de verzender in China wordt verwezen. Ik kan hier echter niets aan veranderen. De afzender is de opdrachtgever en dient een onderzoek bij de eigen post organisatie te laten starten wanneer er problemen zijn. Dit zijn internationale afspraken. De verzender kan vervolgens een passende oplossing voor u zoeken. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 augustus 2019 om 12:03 geantwoord

De zending was al in Nederland anders zou hij niet gescand staan in me post.nl app.
Bij post.nl is deze kwijt geraakt.
Ze schuiven de schuld af vind ik.

Alle klachten die gemeld zijn door Bhola-Visser